User-Generated Content: Consumentengedrag en -houding rondom UGC onderzocht

31-01-2017OlapicpdfENOnderzoek
Uit onderzoek blijkt dat 70% van de respondenten in de VS en 53% in Europa sneller een product kopen na het online zien van positieve of herkenbare, door de consument geproduceerd, visuele productcontent.

Download het nieuwe rapport " Consumer Trust: Usage & Attitudes Towards User-Generated Visual Content' om te begrijpen hoe mensen vandaag de dag reageren op user-generated content en welke invloed dat heeft op hun aankoopbeslissing.

Daarnaast krijg je antwoord op de vragen:

• Wat motiveert mensen om productgebruik te fotograferen?
• Is er een soort van publiek te onderscheiden dat het meest waarde hecht aan UGC?
• Op welk punt in het kooptraject vinden mensen het zien van product gerelateerde user generated content het belangrijkst?
 

{{item.texts[0].title}}

{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.author}}{{item.type}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}
{{item.supplier.fullName}}