Data-driven marketing vereist meer dan het kopen van de juiste technologie

18-02-2016Telerik SitefinitypdfENWhitepaper

Voorheen waren consumenten zeer beperkt in hun mogelijkheden om productinformatie te vergaren. Maar met de komst van het web en social media, is het koopgedrag enorm veranderd. Omdat koopinteracties in de duizenden of zelfs miljoenen kunnen lopen, zijn bedrijven gedwongen om geautomatiseerde tools te gebruiken om de online koopervaring van deze consumenten te personaliseren en hen daarmee richting een aankoopbeslissing te drijven.


Deze whitepaper bespreekt de basisprincipes van data-driven marketing en de link met de customer journey. Daarnaast wordt uitgelegd dat de stap van ‘traditionele’ marketing naar data-driven marketing meer is dan het kopen van de juiste technologie. Deze gids wordt u aangeboden door Progress.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier per email benaderd kan worden.
 

{{item.texts[0].title}}

{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.author}}{{item.type}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}
{{item.supplier.fullName}}