Het complete optimalisatiehandboek voor reisorganisaties

18-05-2017OptimizelypdfENE-book

Reisbedrijven hebben talloze mogelijkheden om inkomsten te vergroten en klanten aan zich te binden; van de verkoop van reizen en overnachtingen tot upsell, cross-sell en affiliate programma-inkomsten. Maar naast talrijke kansen is er ook veel concurrentie en is de strijd om de aandacht en de euro van de consument fel. Hierdoor is experience optimalisatie een waar concurrentievoordeel geworden voor reisorganisaties die dit optimaal toepassen.

Deze handleiding helpt u op weg met het formuleren van een optimalisatiestrategie waarmee u het verschil kunt maken ten opzichte van uw concurrenten. Aan de hand van echte praktijkvoorbeelden leert u hoe web-optimalisatie past bij de meest voorkomende reismodellen, zodat u een concurrentievoordeel kan realiseren in de drukke reismarkt. Ontdek nieuwe manieren om uw publiek te fascineren en enthousiasmeren en ze de optimale user experience te bieden.

 

{{item.texts[0].title}}

{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.author}}{{item.type}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}
{{item.supplier.fullName}}