Het dilemma van de digitale marketeer

24-04-2017AdRollpdfENReference Case

Je bent niet de enige - digitale marketing is niet eenvoudig. Kom te weten welke digitale marketing uitdagingen 11 topmerken onder ogen zien en de oplossingen die slagen.

AdRoll werkt met meer dan 28.000 marketers samen van alle niveaus over verschillende industrieën om campagnes op zowel web, mobiele en sociale kanalen waar te maken. Iedere marketer worstelt wel eens met uitdagingen van digitale reclame, zoals het handhaven van naamsbekendheid, het verwerven van nieuwe leads, en het meten van de impact op hun marketing inspanningen.

In deze gids, leer van adverteerders die in oog stonden met digitale marketing uitdagingen:

  • Freshly deed het goed op Facebook maar wou haar marketingmix verder diversifiëren
  • Pantheon was genoodzaakt om zijn doelgroep verder uit te breiden en zich meer te richten op het koopproces
  • Peak Design werd overweldigd door de hoeveelheid analytische data beschikbaar voor interpretatie
  • YouCaring moest zijn meest waardevolle prospects identificeren voor meer naamsbekendheid
  • En meer!


    Download nu de tips om je door deze dilemma's heen te slepen.
 

{{item.texts[0].title}}

{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.author}}{{item.type}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}
{{item.supplier.fullName}}