Report: Digital Trends in Retail 2017

04-05-2017Econsultancy,AdobepdfENOnderzoek

Dit rapport onderzoekt de gevolgen van digitale disruptie in de retail sector en biedt organisaties die voorop willen blijven lopen de handvatten om daarin te slagen. Het bevat de belangrijkste digitale trends, uitdagingen en kansen waarmee retailers in 2017 rekening moeten houden, met onderwerpen die variëren van customer experience en mobile tot data-driven marketing en personalisatie.



Het onderzoek, uitgevoerd door Econsultancy en Adobe, is gebaseerd op een steekproef van bijna 500 respondenten die onderdeel waren van de meer dan 14.000 digitale professionals die ondervraagd zijn voor het jaarlijkse digitale trendonderzoek, uitgevoerd in november en december 2016.

De volgende paragrafen staan in het rapport:

  • Digitale volwassenheid in de detailhandel: marketing en daar voorbij
  • Grotere beschikbaarheid van data versnelt potentie personalisatie
  • Focus op mobile werpt nog steeds vruchten af
  • 2020-visie - een technologiegerichte toekomst met een menselijke aanraking
  • Handige tips om de toekomst veilig te stellen voor uw kleinhandel
 

{{item.texts[0].title}}

{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.author}}{{item.type}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}
{{item.supplier.fullName}}