Hoe de Bijenkorf succesvol is met onafhankelijke media inkoop

18-05-2017AdobepdfENReference Case

De recente ontwikkelingen in de retailsector mag je met een gerust hart tumultueus noemen. Gerenommeerde winkelketens hebben al dan niet definitief de deuren moeten sluiten. Heftige offline en online concurrentie noopt de sector tot duidelijke keuzes.

De Bijenkorf heeft die duidelijke keuzes gemaakt. Het aantal filialen is teruggebracht naar 7 winkels en een webwinkel. Het assortiment bestaat uit een verzameling van vooraanstaande merken. De focus is daarbij gericht op het leveren van premium service en het bieden van bijzondere belevenissen.

Het kiezen van de juiste marketingtechnologie helpt hun bij het leveren van die belevenissen online.

De Bijenkorf wist dat ze een geavanceerd bid management systeem wilden om hun online marketinginspanningen te beheren en de ROI te verbeteren. Hun marketing team heeft verschillende oplossingen beoordeeld en uiteindelijk besloten om twee kortlopende platforms te testen, om te zien welke zou hun behoeften het beste passen.

Lees in deze case study welke oplossing Bijenkorf heeft gekozen om hun bezoekers en klanten te blijven boeien.

 

{{item.texts[0].title}}

{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.author}}{{item.type}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}
{{item.supplier.fullName}}