Retail Report: Online Shopping Trends

18-05-2017OptimizelypdfENOnderzoek

Shopping gewoontes evolueren voortdurend en het kan voor marketeers een ontmoedigende taak zijn om voor te blijven lopen op de verwachtingen van de consument.

Vandaag kan een slechte online experience leiden tot ontrouw naar een merk dat zich niet alleen beperkt tot online, maar ook gevolgen kan hebben voor de winkelverkopen van het merk in de hoofdstraat. Voor merken is het is nu belangrijker dan ooit om bekend te zijn met de gewoonten en, voorkeuren van hun online klanten.

Iets zo simpel als onverwachte verzendkosten kan klanten doen beslissen om hun winkelmandje te verlaten. Is uw bedrijf uitgerust met de juiste tools om de verwachtingen van de klant te begrijpen en hierop te reageren?

In dit rapport wordt online winkelgedrag onderzocht om de shopping voorkeuren en -trends in consumentenwinkels in heel Europa inzichtelijk te krijgen. De resultaten zijn een uitstekend uitgangspunt voor merken die een betere customer experience willen bieden en hun resultaten willen verbeteren.

 

{{item.texts[0].title}}

{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.author}}{{item.type}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}
{{item.supplier.fullName}}