Mondiale fabrikant motoronderdelen herontwerpt verkoop- en serviceprocessen rondom de customer experience

20-07-2017AvanadepdfENReference Case
Inzicht in wat klanten willen en wanneer ze het willen, is tegenwoordig geen mogelijkheid maar een must om competitief te blijven. Maar hoe levert u een consistente klantenervaring voor een uiteenlopende reeks klanten over de hele wereld en vooral wanneer die ervaring deel uitmaakt van een uniek koopproces dat één-op-één interactie vraagt?

Een wereldwijde fabrikant van motorfietsen wendde zich tot Avanade voor hulp bij het evalueren van het gehele verkoopproces - Van hoe klanten een motorfiets kiezen en kopen, naar de manier waarop dealers en andere facetten van het bedrijf samenwerken om reparaties te vergemakkelijken en aangepaste accessoires te installeren.

Het bedrijf wist dat het een uitgebreide CRM-oplossing nodig had. Maar met meer dan 1.000 dealers in bijna 100 landen, is het selecteren van een enkel platform om zijn doelen te ondersteunen, geen kleine uitdaging.
 

{{item.texts[0].title}}

{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.author}}{{item.type}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}
{{item.supplier.fullName}}