Hoe een verzekeraar 3 miljoen bespaarde en haar sales conversie verhoogde met 20%

20-07-2017AvanadepdfENReference Case
Een toonaangevende wereldwijde leverancier van aanvullende ongevallen-, arbeidsongeschiktheids-, gezondheids- en levensverzekeringsproducten voor gezinnen en individuen heeft een procesherziening nodig. In dit digitale tijdperk gebruikte deze organisatie nog steeds papier-gebaseerde processen die de verkoopcyclus vertragen.

Om de uitdagingen te overwinnen en de verkoop- en marketingprestaties te verbeteren, heeft het bedrijf gekozen voor een nieuw CRM en marketingplatform. Met zijn uiterst mobiele, deur-tot-deur-Sales heeft de leverancier vooral mobiele functionaliteit gezocht om zijn agenten optimaal uit te rusten.

Lees welke oplossing bij hun behoeften past en welke partners er gekozen is.
 

{{item.texts[0].title}}

{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.author}}{{item.type}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}
{{item.supplier.fullName}}