Alles over het (her)definiëren van een solide customer experience

24-08-2017AvanadepdfENWhitepaper

Klanten - zowel bedrijven als consumenten – geven aan dat hun customer experience bij leveranciers van goederen en diensten, belangrijker is voor hun aankoopbeslissingen dan prijs of andere factoren.

Zo is uit onderzoek onder andere gebleken dat het merendeel (56% van de respondenten) al meer betaald heeft voor een product, omdat de klantenervaring die van goedkopere opties versloeg.

Gezien het belang van de klantenervaring, moeten bedrijven hun investeringen dienovereenkomstig prioriteren. Dat vereist een dieper inzicht in wat de klant van de ervaring verwacht, de factoren die de experience beïnvloeden en hoe deze wordt verbeterd.

In deze whitepaper lees je alles over het herdefiniëren van de klantenervaring.

 

{{item.texts[0].title}}

{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.author}}{{item.type}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}
{{item.supplier.fullName}}