Video: kosteneffectief de Customer Journey analyseren en optimaliseren

03-11-2017ProgresshtmlENWebinar

Voorspellende analyses en aanbevelingen gebaseerd op online en offline klantactiviteiten zijn de sleutel om de customer journey beter te beheren en te personaliseren. Met de juiste tools kunt u vanuit een systeem elke stap van de klantreis volgen, analyseren en de gewenste vervolg stappen automatiseren.

Bekijk deze korte introductie video en zie hoe ook u customer journeys slim en kosteneffectief kunt beheren.

Leer hoe u:

  • de klant / student / patiënt reis automatisch personaliseert
  • online en offline contactmomenten definieert
  • conversies bijhoudt
  • een betere campagne conversie krijgt door gebruik te maken van de systeemgegenereerde aanbevelingen
  • 360 graden klantoverzichten en analyses creërt en gebruikt
Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier per email benaderd kan worden.
 

{{item.texts[0].title}}

{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.author}}{{item.type}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}
{{item.supplier.fullName}}