Adobe

Adobe Hoogoorddreef 54 a
1101 BE  Amsterdam
Nederland
Tel.: +31 20 6511200
http://www.adobe.com/nl/

Adobe verandert de wereld door digitale ervaringen

Adobe is wereldwijd toonaangevend op het gebied van oplossingen voor digitale marketing en digitale media. Met onze tools en services kunnen onze klanten baanbrekende digitale content creëren, deze content in media en apparatuur gebruiken, content steeds verder optimaliseren, en meer successen behalen.


We helpen onze klanten bij het creëren, beheren, meten en rendabel maken van digitale content op elk kanaal en scherm!

 

Adobe Marketing Cloud

Er is nu een cloudgebaseerde dienst die alle behoeften van digitale marketeers samenbrengt in één platform: Adobe Marketing Cloud. Het bevat een complete set analytics, social, advertising, targeting en web experience management oplossingen. Samengebracht in een social-enabled en realtime interface, komen marketeers alles te weten over hun campagnes en kunnen zij met behulp van analyse sneller en slimmer inzicht krijgen in data om vervolgens tot actie over te gaan.


Kijk voor meer informatie op www.marketing.adobe.com.

Documenten

Digitaal begint bij een solide experience-based fundament.

03-02-2017AdobepdfENWhitepaper

De ideale customer experience is een must vandaag de dag en het begint met een moderne digitale basis. Je kunt klanten de tijdige en relevante ervaringen niet geven die zij verwachten met verouderde oplossingen die aan elkaar geknutseld zijn....

Welk web content management systeem sluit het beste aan op uw specifieke behoeften?

08-02-2017ForresterpdfENOnderzoek
Web content management (WCM) software vormt de backbone voor digitale experiences op het gebied van techniek en content delivery. Bedrijven die willen upgraden vanwege de intrede van mobiele devices, het consolideren van duizenden websites of het...

De noodzaak van een optimaal digitale aanmeldingsproces in de financiële dienstverlening

27-02-2017AdobepdfEN

Om een geweldige eerste indruk te maken, is het cruciaal om uw digitale inschrijvingsproces onder de loep te nemen. Dit proces is meer dan slechts een paar formulieren. Het is het begin van uw customer journey. Een gestroomlijnde onboarding...

Cross-Channel Campaign Management: product evaluatie door Forrester

29-06-2016ForresterpdfENOnderzoek

In ‘the age of the customer’, moeten B2C marketeers ecosystemen voor marketingtechnologie gebruiken die voor contextueel relevante klantervaringen kunnen zorgen.  Het simpelweg verzenden van een algemene boodschap naar uw gehele klantlijst of het...

The Forrester Wave Q2 2016: Enterprise Marketing Software Suites (EMSS)

21-06-2016ForresterpdfENOnderzoek

In zijn 40-criteria tellende evaluatie van enterprise marketing software suites (EMSS) leveranciers, heeft Forrester de 9 meest toonaangevende onder hen in kaart gebracht, te weten: Adobe, Experian Marketing Services, IBM, Marketo, Oracle,...

Dirigeer ‘op zoek zijnde’ klanten uw kant op met real-time marketing

07-04-2016AdobepdfENWhitepaper

Uw klanten zijn losgeslagen. Ze hebben zich losgemaakt van de CRM- en clickstream-tracking systemen die u gebruikt om hen in de gaten te houden. Nu zwerven ze op onvoorspelbare en vaak anonieme wijze van device naar device en van kanaal naar...

Marketing 2.0: zes manieren om uw klanten te verrassen en te inspireren

07-04-2016AdobepdfENWhitepaper

Hedendaagse consumenten verwachten ultra-connected experiences. Of nu het in de winkel, via het internet, middels het gebruik van een mobiel apparaat of via wearables is, iedere interactie moet moeiteloos verlopen, relevant en bliksemsnel zijn....

Omarm de verenigde customer experience als een strategisch concurrentievoordeel

01-04-2016AdobepdfEN

Het is belangrijker dan ooit tevoren om een unified customer experience te leveren via uw kanalen. Doordat nieuwe bedrijven – ontstaan door het uitvoeren van digitale best practices – de markt betreden en al bestaande bedrijven aanzienlijke...

Hoe volwassen is uw organisatie als het gaat over Mobile?

01-04-2016AdobepdfENWhitepaper

Vijf jaar geleden zat de mobiele revolutie in zijn beginjaren. Nu bevindt deze revolutie zich in het midden van zijn groeispurt en ontwikkelt het zich sneller dan ooit tevoren. Om aan te kunnen haken moet u ervoor zorgen dat u mobiele ervaringen...

Plaats e-mailmarketing in context

01-04-2016AdobepdfENWhitepaper

E-mail blijft de lijm voor cross-channel merkengagement, maar teveel bedrijven blijven vertrouwen op achterhaalde en ouderwetse tactieken die, vandaag de dag, leiden tot dalende resultaten. Relevantie is een bijproduct van zowel content als...

E-mailmarketing playbook: Context is allesbepalend voor de toekomst

31-03-2016ForresterpdfENWhitepaper

De regels voor het zo goed mogelijk overbrengen van uw boodschap, zijn behoorlijk aan het veranderen. Uw klanten bekijken hun e-mail, berichtjes op WhatsApp en social media posts tegelijkertijd. Wat het nog lastiger maakt is dat mensen hun inbox...

7 trends die impact hebben op de manier waarop wij digitale assets gebruiken

28-01-2016AdobepdfENWhitepaper

Klanten vragen vandaag de dag om boeiende, visuele content wanneer zij het contact zoeken met merken. Ongeacht of deze interacties plaatsvinden via traditionele media zoals billboards of catalogi of via mobiele apps en websites. Zonder de juiste...

De waarde van Digital Asset Management voor marketeers en creatieve teams

28-01-2016IDCpdfENWhitepaper

Online marketeers en creatieve directeuren behalen vandaag de dag een aanzienlijke ROI op hun investeringen in Digital Asset Management (DAM).

Lees deze whitepaper en ontdek waarom marketing executives Digital Asset Management...

Hoe kan ik de effectiviteit en het rendement van mijn e-mailmarketing campagnes stimuleren?

28-01-2016AdobepdfENWhitepaper

E-mail is (nog steeds) een belangrijk kanaal voor zowel marketeers als consumenten. Naar mate social media gemeengoed is geworden en meer consumenten tijd besteden aan communicatie met merken via andere kanalen, zijn veel onderzoekers er...

Uw campaign performance naar een hogere versnelling: Connect your channels. Reconnect with your customers

28-01-2016AdobepdfENWhitepaper

Klanten communiceren met bedrijven via verschillende kanalen en devices. En bij interactie houdt alleen een naadloze en gepersonaliseerde klantervaring hen ‘engaged’. Marketeers moeten klanten zien als individuen en hen bedienen met content die...

De 3 strategische attributen van het ontwerpen, beheren en leveren van digitale ervaringen herdefiniëren

14-08-2015Digital Clarity GrouppdfENWhitepaper

Het vak ‘Marketing’ moet evolueren; het creëren van een klant kan niet langer de belangrijkste doelstelling blijven. De nieuwe doelstelling voor de marketing moet zijn om klanten te evolueren van ‘onbewuste consumenten’ tot ‘fans en promotors van...

Het bieden van uitstekende digitale experiences is niet langer een utopie

07-08-2015AdobepdfENWhitepaper

Uw bedrijf klaarmaken voor de stap naar digitale transformatie is niet een eenvoudige of snelle onderneming. Maar als u deze gids raadpleegt dan komt de kans om die stap snel en succesvol te zetten, een stuk dichterbij. Het stappenplan en de...

Hoe toon je de ROI en zakelijke voordelen van Responsive Web Design aan?

05-08-2015AdobepdfENWhitepaper

Responsive Web Design (RWD) is een belangrijk onderdeel van customer engagement in onze multi-device wereld. Helaas vergt RWD meer tijd dan traditioneel desktop ontwerp en –ontwikkeling en vragen responsive designers een hoger loon. Ook...

Mobile marketing en verkoop: het creëren van engaging, relevante en responsive koopervaringen

05-08-2015AdobepdfENWhitepaper

Koopgedrag evolueert snel, met name online. De koopervaringen die u biedt, moeten een weerspiegeling zijn van deze trends. De mogelijkheid om digitale assets effectief te beheren gedurende de gehele levenscyclus van een nieuwe campagne of...

E-mailmarketing: de motor onder uw engagement marketing programma? Het begint met de juiste tools

05-08-2015AdobepdfENWhitepaper
Wist u dat 2/3 van alle marketeers ontevreden zijn over hun huidige e-mailmarketing inspanningen? In de tijd waarin e-mail het primaire en meest lucratieve kanaal is voor marketeers, kan je stellen dat dit een groot probleem is. Aan de andere kant...

Marketingstrategie voor “the Mobile Mind Shift”

05-08-2015ForresterpdfENOnderzoek
Klanten bevinden zich middenin een “mobile mind shift”. De verwachtingen van deze klanten veranderen doordat zij 24/7 mobiel zijn. Zij zijn niet geïnteresseerd in uw messaging en logo’s. Ze willen toegevoegde waarde en ze willen het nu.
Meer informatie

Creëer mobiele momenten met messaging en verbeter uw customer experience

05-08-2015ForresterpdfENOnderzoek
Mobiele momenten met klanten vormen het nieuwe slagveld met de concurrentie. Mobile messaging creëert mobiele momenten of de mogelijkheid om uw klanten proactief te bedienen op het moment dat zij u nodig hebben.

Mobile messaging verhoogt...

Touchpoint Marketing: van gepersonaliseerde campagnes naar contextuele interacties

01-08-2015AdobepdfENWhitepaper
Voor Marketing is de focus op de klantervaring en customer engagement ‘the name of the game’. Het traditionele, lineaire funnel-model heeft zijn praktische toepassing verloren. Klanten zijn ‘always on’ en kunnen via vele kanalen de interactie...

Het bouwen en integreren van een ‘culture of digital optimization’ in 6 stappen

21-01-2015AdobepdfENWhitepaper
Digitale technologie is overal. Het is betaalbaar en toegankelijk, of het nu om de “eerste wereld” of de “derde wereld” gaat. En het zet klanten in de bestuurdersstoel van hun digitale ervaring. Zij weten immers dat de informatie en technologie, die...

Staan uw web analytics initiatieven op een laag pitje? 10 manieren om ze nieuw leven in te blazen

15-01-2015Adam GrecopdfENWhitepaper
In het tijdperk dat klanten verwachten dat zij op ieder gewenst moment en via ieder gewenst device in contact kunnen komen met uw organisatie, is web analytics belangrijker dan ooit. Maar op een gegeven moment is het enthousiasme van bedrijven in...

Waarom marketing gepersonaliseerd moet zijn

15-01-2015AdobepdfENWhitepaper
Personalisatie geldt als de belangrijkste component van toekomstige marketingactiviteiten, zo luiden de uitkomsten van het door Adobe uitgevoerde onderzoek ‘Digital Roadblock’ onder marketeers in 2014.

Het is geen verrassing dat...