Progress

Progress Schorpioenstraat 63
3067 GC  Rotterdam
Nederland
Tel.: +31 10 2351111
meerinformatie@progress.com
http://www.progress.nl

Over Progress

De digitalisering vraagt organisaties om te komen met nieuwe bedrijfsmodellen, innovatieve ideeën en een flexibele IT. 


Progress (NASDAQ:PRGS), biedt een productief, flexibel Digitaal Business Transformation Platform voor de snelle en modelgedreven bouw van bedrijfsapplicaties, native -, hybride mobiele apps en websites met unieke 'user experiences’. Toepassingen kunnen zowel lokaal als in private en/of public cloud worden ontwikkeld en beheerd.


Succesvolle organisaties als NASA , Chevron , Expedia , PepsiCo , Panasonic , Roche en meer vertrouwen op Telerik Sitefinity van Progress als CMS en voor personalisatie om ervaringen van klanten over meerdere digitale kanalen te optimaliseren. Sitefinity heeft een brede industrie erkenning voor haar innovatieve digitale marketing platform , superieure bruikbaarheid, krachtige ontwikkelaar mogelijkheden en sterke multisite en meertalige ondersteuning.


30+ jaar ervaring en markterkenning van o.a. Gartner en Forrester maakt Progress de keuze van 1.7 miljoen ontwikkelaars, 140.000 klanten en 2.000 partners. Progress biedt extra productiviteit voor bestaande applicaties o.a. met business proces management (BPM), decision management (BRMS) software en selfservicetools voor applicatiegebruikers voor het wijzigingen van processen, beslissingen of webcontent. Producten zijn o.a OpenEdge, Telerik Platform, Sitefinity, Corticon KendoUI, DataDirect en Rollbase. Meer info: www.progress.nl

Documenten

Video: kosteneffectief de Customer Journey analyseren en optimaliseren

03-11-2017ProgresshtmlENWebinar

Voorspellende analyses en aanbevelingen gebaseerd op online en offline klantactiviteiten zijn de sleutel om de customer journey beter te beheren en te personaliseren. Met de juiste tools kunt u vanuit een systeem elke stap van de klantreis volgen...

7 Tips voor Website personalisatie om u te kunnen onderscheiden

03-11-2017ProgresspdfENWhitepaper
Te veel bedrijven meten online succes aan de hoeveelheid verkeer dat ze naar hun website krijgen. Zij besteden aanzienlijke budgetten om de rankings van zoekmachines te verbeteren en hun site te promoten voor nieuwe bezoekers. Maar elke bezoeker en...

Alles wat je moet weten over Multisite Management

26-09-2017ProgresspdfENWhitepaper

In dit digitale tijdperk kan het aantal websites binnen één organisatie tegen een alarmerend tempo groeien. Nieuwe producten, nieuwe bedrijfsinitiatieven, nieuwe platforms (zoals mobiel) en nieuwe geografische locaties kunnen vragen om een eigen...

De nieuwe Customer Journey begint vandaag!

26-09-2017ProgresspdfENWhitepaper

Als je content en customer journey niet is afgestemd is op de individuele (web)bezoekers, dan mis je leads, verkoop en loyaliteit. Studies hebben aangetoond dat wanneer bedrijven profiteren van personalisatie, het gemiddelde conversiepercentage...

Data-driven marketing vereist meer dan het kopen van de juiste technologie

18-02-2016Telerik SitefinitypdfENWhitepaper

Voorheen waren consumenten zeer beperkt in hun mogelijkheden om productinformatie te vergaren. Maar met de komst van het web en social media, is het koopgedrag enorm veranderd. Omdat koopinteracties in de duizenden of zelfs miljoenen kunnen lopen...

De ultieme website personalisatie-gids voor marketeers en IT-personeel

16-02-2016TelerikSitefinitypdfENWhitepaper

Er is momenteel een nieuwe goudkoorts gaande en het goud van de 21ste eeuw is: data. Maar wordt data behandeld als een asset? En hoe kun je het maximale uit de databerg halen, op zeer korte termijn?


Er bestaan vele manieren om...

Wat is uw werkwijze als het gaat om het beheren van meerdere websites?

16-02-2016Telerik SitefinitypdfENWhitepaper

Beheert u websites voor meerdere merken, regio’s of franchise modules afzonderlijk? Dan verliest u waarschijnlijk onnodig tijd en geld door inefficiënte en inconsistente processen rondom content creatie, publicatie, personalisatie van customer...

CMS Buyer’s Guide: Welk CMS past het beste bij de wensen en behoeften van mijn organisatie?

16-02-2016J. BoyepdfENWhitepaper

Hoe bepaalt u welk CMS het beste aansluit bij de behoeften van uw organisatie? Op welke soort technologie moet u letten? En is het mogelijk om te voorspellen wat wel en wat niet zal werken binnen een jaar? Om er zeker van te zijn dat het CMS dat...