Olapic

Olapic Lincoln House, Floor 2,High Holborn, 296-302
WC1V-7JH  London
Groot Brittannië
Tel.: +44 20 3475 3268
info@Olapic.com
http://www.olapic.com/

About Olapic

Olapic is the original earned content platform for consumer brands, fuelling marketing programmes across all channels with images and videos from real people, uniting engagement and conversion to create powerful branded experiences. An official member of Facebook Marketing Partner programme, Instagram Partner programme and Pinterest Partners, Olapic’s proprietary technology curates consumer photos and videos from a range of social media sites, and enables brands to determine which content is most effective in driving engagement and conversion. Olapic is headquartered in New York City with offices in California; Cordoba, Argentina; and The United Kingdom. For more information on Olapic, visit www.olapic.com

Documenten

10 stappen voor marketingsucces tijdens de feestdagen

24-10-2017OlapicpdfENWhitepaper
Consumenten krijgen tijdens het seizoen van de feestdagen te maken met overweldigend veel marketingactiviteiten van bedrijven. Als marketeer moet je een doordachte en samenhangende strategie hebben om in deze periode de aandacht van de consumenten...

3 Tips voor betere short video content

02-11-2017OlapicpdfENWhitepaper
Naast Snapchat, Instagram en Facebook Stories moeten merken hun visuele contentstrategieën aanpassen en rekeninghouden met de opkomst van short video. Maar het genereren van voldoende kosteneffectieve verticale video om een toenemend aantal kanalen...

User Generated Content rechten gids

06-06-2017OlapicpdfENWhitepaper
Deze onmisbare handleiding voor User Generated Content (UGC) Rights Management is gecreëerd om marketeers te helpen volledig bewust om te gaan met de risico's van het integreren van UGC in hun marketingstrategie zodat zij zich kunnen richten op het...

Strategy Guide: Earned Content activatie voor marketing succes

15-03-2017OlapicpdfENWhitepaper

De hoeveelheid content die dagelijks geproduceerd wordt is overweldigend (de schatting is dat er vandaag meer dan een miljard foto’s worden geplaatst op Instagram). Veel van deze content is visueel en wordt gedeeld op platforms als Facebook,...

Onderzoek: 4 Motieven voor de moderne reiziger om content te creëren en delen

15-03-2017Olapic pdfENOnderzoek

In een steeds meer concurrerende reismarkt is het realiseren en stimuleren van engagement en boekingen een enorme uitdaging voor merken. Om aan de behoefte van hoogwaardige, gepersonaliseerde content te voldoen, maken veel merken nu gebruik van...

User-Generated Content: Consumentengedrag en -houding rondom UGC onderzocht

31-01-2017OlapicpdfENOnderzoek
Uit onderzoek blijkt dat 70% van de respondenten in de VS en 53% in Europa sneller een product kopen na het online zien van positieve of herkenbare, door de consument geproduceerd, visuele productcontent.

Download het nieuwe rapport "...